Сайта кӗр | Регистраци | Сайта кӗрсен унпа туллин усӑ курма пулӗ
 -9.0 °C
Мухтаннӑ сунарҫӑ мулкачӑ тытайман.
[ваттисен сӑмахӗ]
 

Культура: Шупашкарта Хаяр Иван патшан палӑкне уҫнӑ текен усал хыпара илтнӗ хыҫҫӑн ҫырӑннӑ сӑвӑ

Сутатӑп Килти хуҫалӑхри сӗт, тӑпӑрчӑ, ҫу, ҫӑмарта.
Паллашу Çамрăк 21-ре Чăваш каччă — Чăн Чăваш хĕре тĕл пулса — пĕрле яланлăха пуласшăн! ...
Паллашу Ырӑ кӑмӑллӑ, ӗҫрен хӑраман, пӗрле пурнӗҫ тӑршшӗпе утма, çемье щавăрма, ачу-пăча ...
Валери Туркай 13.01.2020 14:51 | 1476 хут пӑхнӑ
Харпӑр шухӑш Культура

Хаяр Иван – пачах та хаяр мар!..

Тумаллине вӑл тунӑ тахҫанах:

Юхтарнӑ юн, кӑларнӑ вӑл пушар...

Ман мӗншӗн савмалла тет пит ӑна?!

 

Ах, «Раҫҫее ҫӗкленӗ»?.. Раҫҫейре,

Каҫарӑр та, Иван ҫеҫ пурӑнман!..

Йӑлтах татса параҫҫӗ Тӳпере.

Аван — ялан ҫакна асра тытсан.

 

Иван ҫӑлман ман халӑха тахҫан!

Ӑна Иван паман телей сапса!

Ман халӑхӑм хӑй паттӑр пулнӑран

Вучахӗ ун ҫунать-ха ялкӑшса!

 

Тата ҫакна каласшӑн эп паян:

Ҫук, Иван мар, сӑнарӗ ун хаяр!..

Паян каллех ыйтатӑп Турӑран:

Ман халӑха упра та Шанчӑк пар!!!

 

Валери Туркай

27.12.19

#палӑксем, #Шупашкар, #пултарулӑх, #сӑвӑсем

 

Ҫавӑн пекех пӑхӑр

Маттур йывӑр атлетсем Шупашкарта ытларах
2019, 12, 25
Шупашкарта Хаяр Йӑван палӑкне уҫнӑ
2019, 12, 26
Хаяр Йӑван палӑкӗ ҫине «Чӑваш халӑхне вӗлерекен» тесе ҫырнӑ
2019, 12, 28
Ваттисен канашӗ Хаяр Йӑван палӑкне музее пама сӗнет
2020, 01, 05
Сӑвар Ыртӑван ҫӗнӗ ҫулта юрланӑ виҫӗ юрӑ
2020, 01, 07

Комментари:

Agabazar // 2559.04.6906
2020-01-19 00:27
Agabazar
Халлап çапма пăрах, Микула. Етĕрне пирки сансăрах тахçанах пĕлеççĕ ăна. Тем тупнă упăте пек çатăлтатса ан тăр.
Микула // 9259.3.8429
2020-01-19 17:45
Упӑте кунта эс кӑна пулмалла ,уйрӑмах, сыпкаласан? Тахҫанах пӗлеҫҫӗ , ҫӳлтен хушу кӗтеҫҫӗ , ирӗк памасӑр пӗр хускалу тумаҫҫӗ ? Ӑнланмалла.Тахҫанах веҫех пӗлеҫҫӗ,анчах та именеҫҫӗ. Институт благородных девиц ?
Пинерпи // 3804.83.8934
2020-01-21 14:26
Ирӗк кӗтеттӗр апла? Тен, чӑвашла та калаҫма чараҫҫӗ чӑвашсене? Хыҫӗсенчен пушӑпа ҫӳреҫҫӗ аххӑр. Эх, мӗнле, эсир пурте самах ҫырма та ертсе ларатӑр, каккуй сире чӑвашла пуплеме
2020-01-22 10:38
Чăвашсем кĕнеке вулăр, ытларах истори пирки. Кунта вара сÿтĕлсе ларма кирлĕ мар. Ленинпа Александр патша палăкĕсем Финляндире лараççĕ, никама та тĕрткелемеççĕ. Е Иванăн патши сиртен çăкăр ыйтасран шарт сикрĕр?
Agabazar // 3720.04.1295
2020-01-22 11:19
Agabazar
Ленинпа Александр палăкĕсем Финляндире миçе штук? Тата вĕсем ăçта лараççĕ? Мĕнле материалтан тунă вĕсене? Бетонран-и? Е гипăсран?

Шупашкарта улăмран тунă "памĕтник" пурччĕ. Çунтарса ячĕç. Нивушлĕ ятарлă шĕвекпе сăрхăнтарса çунмалла мар тума май пулман?
Валери Туркай // 1540.81.1989
2020-01-23 19:08
Турӑҫӑм!.. Мӗн сӳпӗлтететӗр эсир, мӗн сӳпӗлтететӗр?!
Намӑс!
Мӗнле усӑ параятӑр эсир халӑхӑмӑра, кунта сӳпӗлтетнисӗр пуҫне?..
Тьфу!
Шӑпах эсир - пирӗн ылтӑн "хура халӑхӑмӑрӑн" инкекӗ!
Хисеплемесӗр, анчах та шеллесе , Валери ТУРКАЙ. 8-927.. ыттине пӗлетӗр.
Agabazar // 3817.64.8335
2020-01-24 16:07
Agabazar
Александр патшасем Раççей историйĕнче виççĕн пулнă
— Пĕрремĕш Александр
— Иккĕмĕш Александр
— Виççĕмĕш Александр

Хăш Александрăн улăмран тунă палăкĕ пирки сăмах пырать?

Мĕншĕн-ха финнсен Ленин ячĕпе палăк пулмалла мар, енчен те лешĕ Финлянди пăхăнманлăхĕ пирки ятарлă Указ кăларнă пулсан!

Википедирен: <<18 (31) декабря 1917 государственная независимость Финляндской Республики первой была признана Советом Народных Комиссаров (правительством) Российской Советской Республики, возглавляемым В. И. Лениным[4] (см. на фото ниже текст постановления Совета Народных Комиссаров).>>
Микула // 9259.3.8429
2020-01-25 13:39
Чӑннипех "мӗн сӳпӗлтететӗр" ,"намӑс".... ,анчах кама ? Кунта ҫыракансем, ытларах чух ,АХАЛЬ ҫынсемех,тар юхтарса ӗҫлекенсем,халӑх тес пулать. Халӑх вӗт вӑл ача пекех,унӑн ҫылӑхӗ ҫук,темле пулсан та ӑна юратма пӗлмелле. Мӗн курать, мӗн шутлать ҫавна калать. Пӗрисем пенсине тухмалли ҫулсене те хӑпартмастпӑр тесе пӗрре мар каланӗ,Конституцине те тӗкӗнмес тенӗ, ҫавсемех паян та пире суймасӑр тата патриот пулса пурӑнма вӗрентсе пыраҫҫӗ . Шутлӑр,шутлӑр татах та шутлӑр.( Микула)
Саня Семенов // 3175.45.7327
2020-01-27 15:08
Я так понял, речь идет о памятнике И. Грозному. Он что кому-то мешает? Толкает в спину? Историю изучайте, хамарялы!Сидят тут, ля-ля-ля.... лясы...
Agabazar // 3295.04.1353
2020-01-27 16:17
Agabazar
Çак япалана кăларса пăрахсан аванрах.

Микула, эс ма кăларса пăрахма ыйтмастăн тата? Е эс питĕ хавас-и?