Agabazar // 2240.81.6520
2025.08.27 08:46 | |
Agabazar // 3504.47.5657
2025.08.27 10:47 | |
Комиссаров Г. И. К вопросу о построении курса истории чувашской литературы (по поводу книжки Н. Васильева «Краткий очерк истории чувашской литературы»). — Казань: Татполиграф, 1931. — 8 с.
Во как!... Всего 8 страниц, но уже название труда (заголовок книжки) говорит почти обо всём. Нвсчёт этого В. Г. Родионов не даст соврать! | |
Тимер Акташ // 2950.96.0846
2025.09.02 12:52 | |
Спасибо инициаторам и составителям нового издания! | |
Станьял // 3189.25.2391
2025.09.20 20:48 | |
как мне известно, ВАНДЕР ИЗДАЕТСЯ не силами государства. Я хочу сказать, что составители и издатели томов уникумв-чуваша совершают интеллектуальный и научный ПОДВИГ! | |
Agabazar // 2764.31.2138
2025.09.29 10:29 | |
Килте маччана сурчăк сурса выртма пултарнă. Вĕсем вара тытнă та Кури Вантер томĕсене майлаштарма пуçланă. | |
Алексин // 1199.57.3136
2025.09.30 08:11 | |
Чи маттурри кунта "маччна сурса" выртакан ҫӑмӑл ача мар, пур-ҫук укҫи-тенкине пуҫтарса кӗнеке кӑларма паракан Василий Варсанофьевич Комиссаров, Вантерӗн тӑванӗ! Ҫӳлерех "Спасибо инициатором" тесе кӗрлени ӑна пырса тивет. Ҫав ҫынна ятран асӑнни ытлашши пулмасть. | |
Agabazar // 4166.4.5374
2025.10.07 07:47 | |
Çăмăл ача çăм тапать. | |
Вара Федоровна // 1955.89.5343
2025.10.21 21:35 | |
Аgabazar, "Маччана сурчӑк сурса выртмаҫҫӗ" предложенире Сурчӑк сӑмаха ҫырма кирлӗ мар, сурса сӑмах хӑйех калать Сурчӑк пирки.Хӗвел ҫаврӑнӑш сурса выртнӑ пулсан кунта ҫырмалла мӗн сурнине.Малашне ку правилосене шута илессе шанатӑп. | |
Agabazar // 2292.48.1004
2025.10.26 09:12 | |
Вера Фёдоровна, сире «сурчăк сурса» тени стиль енчен ăнăçлах марри пăшăрхантарать ĕнтĕ. Ку пăшăрхану — питĕ аван япала. Тавтапуç.
Анчах та кунта унран та ытларах калама нивушлĕ шухăш çÿпçи çÿхелсе юлчĕ? Каламалли вара урăх ним те çук-и? | |
Карантай Тимĕрĕ // 2383.82.1485
2025.10.26 19:12 | |
Ку шухӑш тӗрӗсленнӗ хыҫҫӑн ҫеҫ курӑмлӑ пулӗ. Пӗлме: сайтра регистрациленнисен шухӑшӗсем тӳрех, малтӗрӗслевсӗрех, курӑмлӑ вырнаҫаҫҫӗ. | |

Это что касается вопроса о том, как относился он к суваризму и яфетизму.