Сайта кӗр | Регистраци | Сайта кӗрсен унпа туллин усӑ курма пулӗ
 +1.3 °C
Пулӑ пуҫӗнчен ҫӗрет.
[ваттисен сӑмахӗ]
 

Хальтерехри статьясем

Ҫыруллӑх саманипе ҫырусӑрри

  16.08.2007 09:56 | 5615 хут пӑхнӑ
«...Ҫыруллӑх ҫук чухне халӑх кун пек ятсене хӑй асӑнче ҫирӗпрех усрать, ҫыруллӑ саманара вара ытларах хут-кӗнеке ҫиен шанакан пулать те ку енӗпе кӑштах тимсӗртерех пулма тытанать...» (Ю. Мишши, «Хӗвел хапхи», 19 стр.)
 

Рад

  14.08.2007 14:29 | 5702 хут пӑхнӑ
Хоть сие меня вообще не касается, но я рад, что дело по SCO решилось не в пользу нее.
http://business.compulenta.ru/329061/

ЗЫ: Интересно, Микрософт предчувствовала и поэтому с Novellом дружбу завела?
 

Рад

  14.08.2007 14:29 | 5489 хут пӑхнӑ
Хоть сие меня вообще не касается, но я рад, что дело по SCO решилось не в пользу нее.
http://business.compulenta.ru/329061/

ЗЫ: Интересно, Микрософт предчувствовала и поэтому с Novellом дружбу завела?
 

Молодой Волкодав

  07.08.2007 04:56 | 6182 хут пӑхнӑ
Посмотрел вчера первую серию. В общем, как и писалось где-то, — молодые актёры очень плохо играют. Далее, начало. Ну откуда у всех такая уверенность, что все зрители прочитали книгу? «Гарри Поттера» тоже смотришь и не понимаешь некотрых действий — а после друзья, которые книгу читали, рассказывают почему то или иное действие произошло. А ты же, нечитавший книгу (хватит мне и того, что я посмотрю фильм для ознакомления), смотришь на это как на несвязный сюжет. Вот и в «Молодом Волкодаве» — некоторые моменты остались не понятными. Книгу, по которой снимался сериал, я не читал.

Малалла...

 

О саспаллине кӗртсе пӗтертӗм

  02.08.2007 20:26 | 6159 хут пӑхнӑ
О саспаллирен пуҫланакан ҫыравҫӑсене Википедине кӗртсе пӗтертӗм. Халӗ вара Википедин чӑваш уйрӑмӗнче 6 пине яхӑн статья! 6000-мӗш — Павлов Николай Степанович‎. Ҫапла, П саспалли ҫине куҫрӑм :).
 

Пуласлӑхсӑр ялсем

  01.08.2007 19:25 | 5541 хут пӑхнӑ
Утӑ уйӑхӗн 18-мӗшӗнче, отпускӑн юлашки кунӗнче эпӗ Сӗнтӗр юханшыв тӑрӑхӗнче пулса куртӑм. Ку фотосессине эпӗ Г. Дегтярёвпа пӗрле тухрӑм — вӑл мана ҫак тӑрӑхри таса ҫӑлкуҫра ҫӑвӑнма илсе кайрӗ. Кунхинче вара эпӗ пӗрремӗш хут чӑвашсен пӗтнӗ тата пӗте пуҫланӑ ялӗсене куртӑм. Тӗрӗсрех каласан эпӗ ун пек ял патӗнче унчен те пулса курсаччӗ-ха... анчах та ун чухне пӗтнӗ ял ӑҫта ларнине пӗлме ҫукччӗ — ял вырӑнӗнче нимӗн те юлманчӗ (сӑмах май каласан леш ялӗ те Муркаш районӗнчечӗ).
Пӗрремӗш ял — Петровка ялӗ пулчӗ.

Малалла...

 

Блондинки и лузеры

  28.07.2007 18:13 | 6355 хут пӑхнӑ
Ох уж эти западные стандарты и ценности... Раньше я и не слышал анегдотов про блондинок, а сами блондинки не ассоциировались с малым количеством ума. Впервые этот стеотип я услышал когда покупал для просмотра диск «Блондинка в законе». Честно, до этого момента я о «блондинках» не слышал...
Теперь в обиход, вроде вводится новое слово — лузер. Это слово опять таки я услышал через киноиндустрию — через третьего Шрека.

ИМХО русскому языку, да и другим, гораздо лучше без них.
 

Блондинки и лузеры

  28.07.2007 18:13 | 5657 хут пӑхнӑ
Ох уж эти западные стандарты и ценности... Раньше я и не слышал анегдотов про блондинок, а сами блондинки не ассоциировались с малым количеством ума. Впервые этот стеотип я услышал когда покупал для просмотра диск «Блондинка в законе». Честно, до этого момента я о «блондинках» не слышал...
Теперь в обиход, вроде вводится новое слово — лузер. Это слово опять таки я услышал через киноиндустрию — через третьего Шрека.

ИМХО русскому языку, да и другим, гораздо лучше без них.
 

"Cecek parӑttӑm" Cӑvashla-Turkkӑlla tanlashtaru Ҫuvaşҫa - Türkҫe karşĭlaştarma

  28.07.2007 07:51 | 8281 хут пӑхнӑ
Ҫuvaşҫave Türkҫeyı karşılaştarınız.
Cӑvaslapa Turkkӑlla hirӗşleshterӗr.

http://youtube.com/watch?v=qqEAmAnZWjQ

Sözlük-Sӑmahlӑh:
cecek ҫiҫek
ak = ek-
tuh = ҫık
pul = ol-
hytӑ = katı
cul = taş
pӑh = bak-
pӑh-aj-ma-r-ӑm = bak-a-ma-d-ım
shӑv = su
sivӗ = soguk
şul = yıl
kul = gül-
savӑn = sevin-
-t-ӑm = -t-im
kӑmӑl = gönül
kuş = göz
tumla = damla-
tuĭ = duy-
cun = can
şun = yan-
par = ver-
havaslӑ = hevesli
lajӑh = layık
teleĭ = talih
-shӗn = iҫin
 

Фотосессия "Хирле Сир-Кугеси-Ишаки". Часть 15. Последняя

  25.07.2007 08:54 | 6567 хут пӑхнӑ
Фотосессия "Хирле Сир-Кугеси-Ишаки". Часть 15. Последняя
Фотосессия "Хирле Сир-Кугеси-Ишаки" была проведена 10-го июля 2007 года. Хирле-Сир - деревня Чебоксарского района. Цель фотосесси: наполнение фотоальбома "Чувашский мир" снимками из Чебоксарского района и посещение Ишакского музея.
Все снимки в фотоальбоме будут разложены по деревням. Здесь же я постараюсь рассказать о впечатлениях увиденных во время фотосессии, о некоторых деталях, что в фотоальбом не попадут.

Рекомендуемые ссылки для ознакомления:
О фотосессии на чувашском языке
О Чебоксарском районе в Википедии
Сайт Чебоксарского района
Фотографии Чебоксарского района
Это фото я опять таки сфоткал только ради наличников.

Малалла...

 
Страницӑсем: 1, ... 354, 355, 356, 357, 358, [359], 360, 361, 362, 363, 364, ... 390
Orphus

Баннерсем

Шутлавҫӑсем

0 Хурал кӗтесӗ (чат)

Ҫанталӑк

Гороскоп

СурӑхВӑкӑрЙӗкӗрешРакАрӑсланХӗрТарасаСкорпионУхӑҫӑТу качакиШывтӑканПулӑсем
Сурӑх: Ку эрнере кӑштах хӑвартлӑха чакарса пӗччен пулас, тӗллевсем пирки шутлас килӗ. Шлати сасса итлесе тӗрӗс йышӑну тӑвӑр — кайран ӳкӗнмелле ан пултӑр. Пулӑмсене ан васкатӑр — кашнин хайӗн вӑхӑчӗ.

Пуш, 23

1929
97
Чебоксаров Владимир Игнатьевич, чӑваш сӑвӑҫи ҫуралнӑ.
1965
61
Кун Радомир, чӑваш сӑвӑҫи ҫуралнӑ.
1995
31
Рогачёв Яков Капитонович, чӑваш сӑвӑҫи, ҫыравҫи ҫут тӗнчерен уйрӑлса кайнӑ.
Пулӑм хуш...Пулӑм хуш...